torsdag den 6. februar 2014

Min BIOTOP


Ved siden af min arbejdsplads ligger en stor skov. Jeg går hver dag gennem skoven hen til busstationen og hver gang jeg går gennem skoven, nyder jeg den. Derfor har jeg i dag besluttet mig for at finde et sted i skoven, som jeg synes er interessant, og vælge stedet til min biotop opgave.
Jeg gik længere ind i skoven og fandt et sted, hvor der lå nogle store sten. Jeg elsker stenede steder, derfor havde jeg ingen tvivl om, at det er det sted, jeg vil arbejde med fremover. Stenene ligger i en række og virker som af en vej. Vejen mod... jeg finder ud af det undervejs.



Jeg vil især iagttage to træer, der stÃ¥r præcis, hvor ”denne stenede vej” ender. 
 
Udsigten fra enden af ”den stenede vej”



Jeg synes, at det er et idyllisk sted, hvor jeg tit kan komme - ikke kun for at dokumentere stedets forandringer, men også for at samle mig.

  

1 kommentar:

  1. Hej Vita

    Et dejligt sted du har fundet dig - jeg er spændt på at følge med ;-)

    Vh Ida

    SvarSlet