søndag den 16. marts 2014

Uge 10.

Så er det allerede over en måned siden, at jeg startede med at dokummentere min biotop. Jeg elsker naturen, men jeg har aldrig prøvet at dokummentere det, der sker eller forandres i den. Jeg har aldrig værdsat at tage billeder eller lave en video i naturen. Naturen er for mig det, der er her og nu - eller sagt med andre ord – det tilstedeværende. Det, der giver energi og hjælper en til at samle sig. Det der inspirerer og giver nye idéer. Det er noget nyt for mig at dokummentere naturen, men jeg synes, at det er en spændende proces, især hvis man har lyst til at ”lege” lidt med de billeder, man har taget. Som for eksmpel med fotoshop: at fremhæve nogle af farverne og at lade andre forsvinde. En anden ting jeg har lagt mærke til er, at jeg hver gang jeg skal ud og besøge min biotop, er meget spændt på, hvad det nye er jeg finder denne gang. Den nysgerrighed kan beskrives som en lille eventyrlig rejse :)

Efterfølgende er der billederne fra min biotop i uge 10. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar